نمایشگاه اتوماتیکا مونیخ (Automatica)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایشگاه اتوماتیکا مونیخ (Automatica)

مکان:مونیخ ، آلمان
زمان نمایشگاه: ۲۷-۳۰ خرداد ۱۳۹۹

نمایشگاه تجاری پیشرو در زمینه تکنولوژی ها و فناوری های اتوماتیک است که یکبار در سال در مونیخ و در قلب بزرگترین بازار اتوماتیک و رباتیک اروپا برگزار می شود.محصولات و دستاوردهای تکنولوژی، مونتاژ، رباتیک، تجهیزات اتوماسیون صنعتی و تکنولوژی های مرتبط در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می شوند. نمایشگاه اتوماسیون و رباتیک مونیخ Automatica، اولین نمایشگاه بین المللی تجاری در این صنعت است، که بازدیدکنندگان می توانند تمامی بخش ها و شاخه های رباتیک و سیستم های اتوماتیک را مشاهده کنند. این یک نمایشگاه مستقل و بستری مناسب برای افراد علاقه مند است که می توانند انواع تکنولوژی های اتوماتیک را زیر یک سقف مشاهده و بررسی کنند. نمایشگاه اتوماسیون و رباتیک مونیخ به عنوان پایگاهی پیشرو در اروپا و در زمینه رباتیک و سیستم های اتوماتیک و در بالاترین سطح نسبت به دیگر نمایشگاه ها در حال فعالیت است. این نمایشگاه جایی است که در آن تمامی تولیدکنندگان صنایع در پی راه حل های سیستم های اتوماسیون آینده گرا می باشند. در نتیجه Automatica، نقشی مهم و اساسی در توانایی تولید کنندگان این صنعت برای رقابت با دیگر تولیدکنندگان دارد.

تکنولوژی های کلیدی، رباتیک، ماشین آلات و راهکارهای یکپارچه در اینجا به نمایش گذاشته می شوند. این نمایشگاه همچنین برنامه پشتیبانی را با ارائه ها، سخنرانی ها و مجامع بحث گوناگونی در اختیار شما قرار می دهد که بازدید شما را ارزشمندتر و پربازده خواهد کرد. این نمایشگاه سالانه بازدید کنندگانی را از سراسر جهان جذب میکند. نمایشگاه اتوماسیون آلمان به خصوص در میان بازدید کنندگان از کشورهای اروپایی محبوبیت خاصی را دارد. با این حال، علاقه بین المللی به اتوماتیکا به طور مداوم در حال افزایش است. در سال ٢٠١۴، کشورهای چین، کرواسی، ایالات متحده آمریکا، مجارستان، اسلوونی و دانمارک بیشترین افزایش را در تعداد بازدیدکنندگان داشتند. افزایش ۴ درصدی در تعداد بازدید کنندگانی که در بخش های ساخت ، تولید، پردازش و مهندسی بخش کار میکنند، وجود دارد. اتوماتیکا ٢٠١۶ محل مناسبی را برای شما فراهم میکند تا با تشویق شرکت های مشتری خود، آنها را برای سرمایه گذاری متقاعد کنید.

دسته بندی محصولات در نمایشگاه:

رباتیک و اتوماسیون صنعتی آلمان:
• تکنولوژی مونتاژ
• مهندسی کنترل
• بکارگیری سیستم ها
• جنبه های ماشینی
• سیستم های موقعیت یاب
• سیستم های انتقال نیرو
• رباتیک
• تجهیزات ایمنی
• سنسورها
• نرم افزارها
• تجهیزات کمکی و تأمین تجهیزات
پنج نمایشگاه تجاری، که یکدیگر را تحت پوشش قرار می دهند، در اینجا موجود است و شما می توانید از همکاری های ارزشمند، تبادلات بینابینی و تماس با مشتریان بالقوه بهره مند شوید.

این نمایشگاه در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۰ آغاز و در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ پایان می یابد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به وبسایت رسمی نمایشگاه به آدرس https://automatica-munich.com مراجعه نمایید.

مزایای شرکت در نمایشگاه Automatica مونیخ درتمام بخش های زنجیره تولید و فروش:

محک زدن کلاها و خدمات جدید در بازار

آزمایش کردن کمپین های بازاریابی
آزمودن تصویر برند و نحوه درک بازار از آن.

تنظیم قرار ملاقات با مشتریان فعلی و بالقوه

بهره برداری از کانال توزیع و اجرایی کردن فروش
وفاداری مشتریان و متقاضیان را به کالا های خود بیشتر کنید
معرفی جنبه ها ،ویژگی ها و استراتژی های جدید و دریافت نظرات مشتریان و بحث در مورد آن ها
بازیابی مشتریان و متقاضیان سابق

شروع،ادامه و ایمن کردن معاملات با کانال پخش و توزیع موجود در نمایشگاه

تولید یا تکمیل داده های خود با ارتباطات جدید که می تواند به فروش در آینده منجر شود.

شناسایی و هدف قراردادن شرکای جدید و توزیع کنندگان در سراسر جهان

رسیدگی کردن و پوشش دادن مشتریان و تامین کنندگان فعلی
ساختن و بهبود بخشیدن تصویری مطمئن در جهت تسهیل رسیدن به توافقات در آینده
متقاعد ساختن سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری
گسترش و گشایش بازارهای جدید.

افزایش یا ایجاد اگاهی در مورد برند خود

ایجاد جایگاه برای برند
نمایش و معرفی برند خود به مشتریان

ماندن در اخبار پوشش داده شده توسط رسانه ها ،معرفی جنبه ها و ویژگی های جدید و جذب رسانه ها.

ابقای روابط خوب با گزارشگران و سردبیران مجلات .

چرا باید از نمایشگاه Automatica مونیخ بازدید کرد؟

  • کسب اطلاعات بیشتر درباره کالا ها و خدمات تخصصی ارائه شده در بازار های بین المللی.
  • بررسی اجمالی تمام خدمات و کالا های تخصصی ارائه شده در بازار در جهت شناخت بهتر تمایلات و گرایشات بازارنه تنها در آلمان بلکه در تمام دنیا.
  • آغاز ،ادامه و محکم کردن معاملات با کانال پخش و توزیع محصولات موجود در نمایشگاه.
  • ساختن شبکه ارتباطی کاری.
  • تنظیم قرار ملاقات با تهیه کنندگان بالقوه بازار.
  • تقویت روابط تجاری با تهیه کنندگان فعلی.
  • بررسی شرایط امکان حضور در نمایشگاه های آینده.
  • تحلیل و بررسی مشخصات کالا ها و خدمات از نزدیک.

Leave a Comment

Your email address will not be published. All fields are required.