نمایشگاه انرژی خورشیدی اروپا (Intersolar Europe)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایشگاه انرژی خورشیدی(Intersolar Europe)

مکان: مونیخ ، آلمان
زمان نمایشگاه: ۲۸ تا ۳۰ خرداد ۱۳۹۹

این نمایشگاه پلی میان افراد، بازار، صنعت و تکنولوژی صنعت خورشیدی است تا سهم انرژی پاک خورشید از تولید انرژی جهان را افزایش دهد. تقاضای جهانی برای انرژی خورشیدی( فتوولتائیک) در حال افزایش است. در٦ سال گذشته هزینه های تولید صفحات فتوولتائیک تا ٧٥ درصد کاهش یافته است. مطابق گزارش آژانس بین المللی انرژی، در بسیاری از مناطق هزینه برق فتوولتائیک با هزینه برق انرژی های فسیلی برابر یا حتی کمتر شده است. از این رو با اهمیت روزافزون انرژی خورشیدی، نمایشگاه اینترسولار به عنوان پلی میان افراد، بازار، صنعت و تکنولوژی صنعت خورشیدی همه ساله در چهار قاره جهان برگزار میگردد تا سهم انرژی پاک خورشید از تولید انرژی جهان را افزایش دهد. اینترسولار بزرگترین و مهمترین مجموعه نمایشگاهی انرژی خورشیدی و صنایع وابسته میباشد.
نمایشگاه صنایع دستی و طرح های هنری مونیخ آثار هنری ماهرانه، کارهای دستی رده بالا و طراحی های هنرمندانه را به نمایش می گذارد. در این رویداد میزان بالایی از اطلاعات ارزشمند به واسطه ی نمایش غرفه ها و نمایش های ویژه، ارائه ی خدمات و محصولات، به شرکت کنندگان منتقل میکند و نمایش ها، سمینارهای آزاد، سخنانرانی ها و توضیحات و توصیه های متخصصان این صنعت نیز در این نمایشگاه به وقوع می پیوندند. تمامی مواردی را که یک صاحب خانه می خواهد پیدا کند یا نیاز دارد که بداند، می تواند در این نمایشگاه بیابد. غرفه های محصولات لوکس و تجملی، بهبود و ارتقای منزل و تغییر دکوراسیون خانه در جهت نمایش محصولات و خدمات شما راه اندازی شده اند. در این نمایشگاه کارها و صنایع دستی ماهرانه با طراحی های هنری زیبا آمیخته شده اند.
درباره نمایشگاه انرژی خورشیدی اروپا (Intersolar Europe):

بزرگترین نمایشگاه انرژی خورشیدی و صنایع وابسته در جهان
بیش از ٤٠٠٠٠ بازدید کننده
ایجاد و حفظ ارتباط موجود میان شرکای تجاری پوشش خبری قوی ( حضور بیش از ٤٦٤ خبرنگار از ٢٧ کشور جهان در سال گذشته) ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای انرژی خورشیدی توزیع رایگان مطالب غرفه داران
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی نمایشگاه به آدرس https://www.intersolar.de/en/home.html مراجعه فرمایید.

مزایای شرکت در نمایشگاه Intersolar اورپا درتمام بخش های زنجیره تولید و فروش:

محک زدن کلاها و خدمات جدید در بازار

آزمایش کردن کمپین های بازاریابی
آزمودن تصویر برند و نحوه درک بازار از آن.

تنظیم قرار ملاقات با مشتریان فعلی و بالقوه

بهره برداری از کانال توزیع و اجرایی کردن فروش
وفاداری مشتریان و متقاضیان را به کالا های خود بیشتر کنید
معرفی جنبه ها ،ویژگی ها و استراتژی های جدید و دریافت نظرات مشتریان و بحث در مورد آن ها
بازیابی مشتریان و متقاضیان سابق

شروع،ادامه و ایمن کردن معاملات با کانال پخش و توزیع موجود در نمایشگاه

تولید یا تکمیل داده های خود با ارتباطات جدید که می تواند به فروش در آینده منجر شود.

شناسایی و هدف قراردادن شرکای جدید و توزیع کنندگان در سراسر جهان

رسیدگی کردن و پوشش دادن مشتریان و تامین کنندگان فعلی
ساختن و بهبود بخشیدن تصویری مطمئن در جهت تسهیل رسیدن به توافقات در آینده
متقاعد ساختن سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری
گسترش و گشایش بازارهای جدید.

افزایش یا ایجاد اگاهی در مورد برند خود

ایجاد جایگاه برای برند
نمایش و معرفی برند خود به مشتریان

ماندن در اخبار پوشش داده شده توسط رسانه ها ،معرفی جنبه ها و ویژگی های جدید و جذب رسانه ها.

ابقای روابط خوب با گزارشگران و سردبیران مجلات .

چرا باید از نمایشگاه Intersolar اورپا بازدید کرد؟

  • کسب اطلاعات بیشتر درباره کالا ها و خدمات تخصصی ارائه شده در بازار های بین المللی.
  • بررسی اجمالی تمام خدمات و کالا های تخصصی ارائه شده در بازار در جهت شناخت بهتر تمایلات و گرایشات بازارنه تنها در آلمان بلکه در تمام دنیا.
  • آغاز ،ادامه و محکم کردن معاملات با کانال پخش و توزیع محصولات موجود در نمایشگاه.
  • ساختن شبکه ارتباطی کاری.
  • تنظیم قرار ملاقات با تهیه کنندگان بالقوه بازار.
  • تقویت روابط تجاری با تهیه کنندگان فعلی.
  • بررسی شرایط امکان حضور در نمایشگاه های آینده.
  • تحلیل و بررسی مشخصات کالا ها و خدمات از نزدیک.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Comment

Your email address will not be published. All fields are required.