incoming
ویزای ایران مدرکی است که دولت ایران به عنوان مجوز ورود و اقامت اتباع خارجی در ایران صادر می‌کند. به طور کلی تمامی اتباع خارجی برای ورود به ایران به ویزا یا روادید ایران نیاز دارند.

ویزای توریستی ایران

ویزای ایران مدرکی است که دولت ایران به عنوان مجوز ورود و اقامت اتباع خارجی در ایران صادر می‌کند. به طور کلی تمامی اتباع خارجی برای ورود به ایران به ویزا یا روادید ایران نیاز دارند. آژانس  هواپیمایی پرسیا سفر با تکیه بر سال‌ها تجربه در زمینه برگزاری تورهای ورودی برای گردشگران خارجی، تمامی خدمات مرتبط با اخذ ویزای ایران برای اتباع خارجی را نیز انجام می‌دهد.

 

تمامی افراد از سرتاسر جهان می‌توانند برای دریافت یکی از انواع ویزای ایران اقدام کنند و در صورت داشتن شرایط ویزای ایران، ویزا ایران برای آنها صادر خواهد شد.

در صورت نیاز به گرفتن ویزای ایران برای اتباع خارجی، دپارتمان تور ورودی آژانس هواپیمایی پرسیا سفر با بررسی شرایط متقاضی، نسبت به تکمیل فرم ویزای ایران و ارسال درخواست ویزا اقدام کرده و تا مرحله صدور ویزا و دریافت ویزا همراه شما خواهد بود.

به منظور توسعه صنعت گردشگری و تسهیل عبور و مرور، ایران با چندین کشور پیمان لغو روادید امضا کرده است و بر اساس آن، شهروندان آن کشورها می‌توانند بدون ویزا ایران وارد کشور شوند. کشورهای بدون ویزا عبارتند از: چین، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، بولیوی، مصر، گرجستان، لبنان، مالزی، عمان، سوریه، ترکیه، ونزوئلا.

شهروندان دیگر کشورها برای اخذ ویزای ایران می‌توانند به یکی از سفارت‌خانه‌های ایران در نقاط مختلف جهان مراجعه کرده و یا از طریق آژانس‌های معتبر گردشگری ایران، نسبت به درخواست روادید ایران اقدام کنند. خوشبختانه دولت ایران به منظور تسهیل فرآیند صدور ویزا، ویزای الکترونیکی ایران را نیز راه اندازی کرده است. متقاضیان دریافت روادید ایران می‌توانند از طریق سایت وزارت امور خارجه ایران برای اخذ ویزای ایران اقدام کنند.

البته باید در نظر داشت که شهروندان کشورهای انگلستان، ایالات متحده آمریکا و کانادا نمی‌توانند به طور شخصی برای ویزای توریستی ایران اقدام کنند. این افراد باید حتما از طریق یک آژانس گردشگری معتبر اقدام کنند و در طول سفر در ایران نیز یک راهنمای گردشگری همراه آنها باشد. همچنین مدت زمان صدور ویزا برای این گردشگران طولانی‌تر خواهد بود.

همچنین شهروندان بیش از 180 کشور دنیا در صورت تمایل، می‌توانند برای سفر به ایران از ویزای فرودگاهی ایران استفاده کنند. ویزا یا روادید فرودگاهی ایران بدون درخواست قبلی و در یکی از فرودگاه‌های تهران، شیراز، مشهد، تبریز، اصفهان، کیش، یزد و بندرعباس صادر خواهد شد. مدت اعتبار ویزای ایران برای این دسته از افراد 14 تا 30 روز است که در صورت تمایل برای حداکثر 14 روز دیگر نیز تمدید خواهد شد.

البته لازم به ذکر است صدور ویزای فرودگاهی ایران که اتباع کشورهای انگلستان، ایالات متحده آمریکا، کانادا، کلمبیا، سومالی، سریلانکا، بنگلادش، اردن، عراق، افغانستان و پاکستان امکان پذیر نیست و این افراد باید از طریق سفارت‌خانه‌ها یا آژانس پرسیا سفر برای دریافت ویزای ایران اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای ایران

  • فرم درخواست ویزای ایران
  • اسکن رنگی از پاسپورت مهمان
  •  یک قطعه عکس رنگی مهمان
  • اسکن کارت ملی میزبان ایرانی
  • واریز هزینه ویزای ایران برای اتباع خارجی

تماس با کارشناسان فروش.........................................................................................................................................................................................................................................

پرسیا سفر از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران – میدان ونک – خیابان ونک – پلاک 12- طبقه اول
  •  تلفن: 41376-021
  • ایمیل: info[at]persiasafar.ir